Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@ivo dziekujęmy za przekazane opinie. Nowy system bankowość w dalszym ciągu jest rozwijany i modyfikowany. Chcemy, aby finalnie był on w pełni funkcjonalny oraz przyjazny dla użytkowników.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 41 z 1 332 (25 681 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dobrze by było gdybyśmy my, użytkownicy zgłaszający swoje problemy czy propozycje mogli tu usłyszeć, które z nich będą brane pod uwagę, a które definitywnie są odrzucane. Ja chciałbym wiedzieć czy np. finansometr, z którego nie korzystam będzie już zawsze integralną częścią ekranu powitalnego czy może jest szansa na to, że będzie to opcja do ukrycia. Chętnie za to zapłacę nawet parę złotych, albo chociaż piwko postawię programistomEmotikon: Szczęśliwy

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 42 z 1 332 (25 638 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zdecydowanie popieram! Daje lajka i chetnie doplace nawet co miesiac ale NIE dla FinansometruEmotikon: Szczęśliwy!
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 43 z 1 332 (25 606 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie mamy planów, aby elementy strony głównej były personalizowane. Wyjątkiem jest widoczność produktów.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 44 z 1 332 (25 604 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy jest szansa aby Finansometr nie byl widoczny poprzez Personslizacje?
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 45 z 1 332 (25 598 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Obecnie nie mamy planów, natomiast propozycję przekazałam do osób zajmujących się nową usługą internetową.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 46 z 1 332 (25 594 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie moge pobrać danych jak plik CSV, to jest bardzo wazne dla mnie.

Igor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-12-2015
Wiadomość 47 z 1 332 (25 574 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A zrobmy taka szybka ankiete online:
Kto z obecnych na forum bylby za tym aby Personalizacja umozliwiala wylaczenie na stronie glownej Finansometru?
1. @atmt
2. @Kiecam
3. @?
Taka zabawa nie zobowiazujaca nas i banku do niczego:-)
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 48 z 1 332 (25 572 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Obecnie plik CSV można pobrać w dotychczasowej wersji usługi internetowej. Propozycję wprowadzenia tego rozwiązania też w Moje ING przekazałam dalej Emotikon: Szczęśliwy

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 49 z 1 332 (25 560 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Keicam napisali:
A zrobmy taka szybka ankiete online:
Kto z obecnych na forum bylby za tym aby Personalizacja umozliwiala wylaczenie na stronie glownej Finansometru?
1. @atmt
2. @Kiecam
3. @?
Taka zabawa nie zobowiazujaca nas i banku do niczego:-)

+1

Dodaj do tego wyłączenie tego, co tam obecnie proponują, za to włączenie "trybu classic" - zwykła, prosta tabela "konto / saldo /dostępne środki" dla _wszystkich_ kont (łącznie z biznesowymi), to samo poniżej dla kart kredytowych itp.

Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 50 z 1 332 (25 527 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy