Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Niepotrzebnie się tutaj męczysz - instrukcji nie będzie (zwłaszcza jako część regulaminu) bo... w dobie SPA i interfejsu zmieniającego się co co tydzien (wszak winszujemy "jesteśmy pro i szybcy") nie nadążą ze zmianami i aktualizacjami Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Ergo - pewnie pójdą na skróty i wrzucą "instrukcja jest na stronie" czy coś w tym stylu -- chyba prawnie nie są zobligowani do dostarczania pełnej instrukcji (stety niestety) a że chwalą sie, że są "bankiem przyjaznym dla klienta" (nawet jaką "nagródkę" dostali) i do granic możliwości chcą upraszczać komunikację i dokumenty, to... instrukcji tym bardziej nie będzie...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1191 z 1 332 (12 389 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Drogie ING - "food for thought" dla waszych developerów:  (+ mogą sobie poczytać wątek na ycombinator...)

 

I jeszcze garść ciekawostek:

 (+ szczegóły  )

 

O dziwo, teretycznie po zalogowaniu powino już "być szybko" ale mimo wszystko i tak działa wolno (porównywalnie z poprzednią wersją gdzie gro elementów było jednak rendereowanych po stronie serwera).

 

Tutaj już kompletnie pomijam "dizajn"....

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1192 z 1 332 (12 384 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję szanownej moderacji - dzięki szybkiej i sprawnej reakcji @MateuszF mój post wygląda teraz jak "od niepełnosprawnego"... jakby nie można było zamienić odnośników na "usunięto odnośnik"...

 

A dzisiaj "społeczność" przywitała mnie zapytaniem o chęć uczestnictwa w ankiecie, ale niestety za szybko kliknąłem i straciłem możliwosć wypowiedzenia się...

 

Drogie ING - po co w ogóle utrzymujecie "społeczność"? odpowiedzi na pytania użytkowników są:

* albo miałkie - "nie znacie się i macie polubić nowe ING" 

* albo odsyłają do komunikacji przez bank, bo tylko tam można zweryfikować poprawnie użytkownika...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1193 z 1 332 (12 364 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szanowni Państwo.

Bardzo dużo klientów Państwo stracą przez wprowadzenie nowej wersji online. Proszę spojrzeć na forum społeczności ING. Tam aż kipi od niezadowolenia z nowej wersji bankowości internetowej. Poza tym przeprowadziłem wiele rozmów i korespondencji z klientami ING BŚ i ustaliłem, że znaczna ilość osób uważa nową wersją za nie do przyjęcia. Też się do nich zaliczam. Jako architekt uważam, że jakaś niekompetentna osoba stworzyła totalnie nieczytelne monstrum. Kółeczkowy oczopląs. Myślę i mam nadzieję, że posłuchacie tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawicie poprzednią wersję ze względu na o wiele lepsza przejrzystość i prostotę. Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Nie jest zaś sztuką nasadzić niestworzoną ilość kwiatków na jednym metrze kwadratowym. Formy tworzone przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego grona odbiorców. To tak, jak z jazzem. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację i przygniatającą ilość elementów i funkcjonalności gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Tak, to paradoks. Im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza forma. To jedna z podstawowych zasad architektury. Proszę poczytać literaturę związaną z architekturą. Architektura jest swoistą księgą.  A księga ta powinna być przede wszystkim czytelna. Proszę zwolnić tych architektów, którzy stworzyli tą odrażającą wersję online, która notabene zamiast przyciągać to odrzuca klientów i narazi Państwa na straty. Wiem, że dużo klientów zrezygnuje z usług ING BŚ tylko ze względu na nową wersję online. Ja i moja partnerka też już mamy na oku inny bank. Prowadzimy przedsiębiorstwo (duże obroty na kontach ING BŚ) i posiadamy karty kredytowe w ING BŚ na dość duże kwoty. My też odejdziemy od Państwa (i oddamy karty kredytowe) jeśli nie usłyszą Państwo głosu klientów. A najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. Proszę o tym nie zapominać. Proszę wrócić do współpracy z tym grafikiem, który stworzył wspaniałą starą wersję.

Wasz klient z 20 letnim stażem.

grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1194 z 1 332 (12 194 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przestańcie powtarzać ten slogan, że to kwestia przyzwyczajenia, bo się już rzygać chce na widok tych bąbli.

grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1195 z 1 332 (12 184 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Fakt, zestawienie bąbli, kółek w kolorze spranej pidżamy z kolorem pomarańczowym jest koszmarne. Tyle tylko co my, pospólstwo mamy tu do powiedzenia?? "Naczalstwo" w ING uznało że tak ma być i morda w kubeł.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1196 z 1 332 (12 179 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Całkowicie zgadzam się z treścią wypowiedzi w sprawie nowej wersji bankowości internetowej ING. Mój staż w banku jest 25 letni, operacje pięciociacyfrowe i większe. Umówiłem już spotkanie z bankiem w sprawie zamknięcia rachunków i wycofania lokat. Współpracuję z innymi bankami i doszedłem do wniosku, że nie ma potrzeby "boksowania się" z tym bublem. Radzę wszystkim innym niezadowolonym z "Mojego ING" do podjęcia podobnej decyzji.

Rene
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
6
24-10-2017
Wiadomość 1197 z 1 332 (12 170 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją tutaj [link usunięty].

 

Odpowiedz
0 Lajków
grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1198 z 1 332 (12 120 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją pod adresem: [link usunięty]

grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1199 z 1 332 (12 104 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Co??? odwaga ING poszła się paść?? Jak widać szybciutko usunięto linka do petycji.
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1200 z 1 332 (12 076 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Wszystko składaliśmy sami z doradcą ING.

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko

...

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Gratulacje! My czekamy równo tydzień. Wczoraj dostałam powiadomienie z BIK, jesteśmy na 2/6. Złożyliśmy komplet dokumentów wraz z operatem.

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy