30-10-2017 16:32
Niepotrzebnie się tutaj męczysz - instrukcji nie będzie (zwłaszcza jako część regulaminu) bo... w dobie SPA i interfejsu zmieniającego się co co tydzien (wszak winszujemy "jesteśmy pro i szybcy") nie nadążą ze zmianami i aktualizacjami
Ergo - pewnie pójdą na skróty i wrzucą "instrukcja jest na stronie" czy coś w tym stylu -- chyba prawnie nie są zobligowani do dostarczania pełnej instrukcji (stety niestety) a że chwalą sie, że są "bankiem przyjaznym dla klienta" (nawet jaką "nagródkę" dostali) i do granic możliwości chcą upraszczać komunikację i dokumenty, to... instrukcji tym bardziej nie będzie...
30-10-2017 16:47 – ostatnio edytowany 30-10-2017 17:02 przez MateuszF
Drogie ING - "food for thought" dla waszych developerów: (+ mogą sobie poczytać wątek na ycombinator...)
I jeszcze garść ciekawostek:
(+ szczegóły )
O dziwo, teretycznie po zalogowaniu powino już "być szybko" ale mimo wszystko i tak działa wolno (porównywalnie z poprzednią wersją gdzie gro elementów było jednak rendereowanych po stronie serwera).
Tutaj już kompletnie pomijam "dizajn"....
30-10-2017 17:07
Dziękuję szanownej moderacji - dzięki szybkiej i sprawnej reakcji @MateuszF mój post wygląda teraz jak "od niepełnosprawnego"... jakby nie można było zamienić odnośników na "usunięto odnośnik"...
A dzisiaj "społeczność" przywitała mnie zapytaniem o chęć uczestnictwa w ankiecie, ale niestety za szybko kliknąłem i straciłem możliwosć wypowiedzenia się...
Drogie ING - po co w ogóle utrzymujecie "społeczność"? odpowiedzi na pytania użytkowników są:
* albo miałkie - "nie znacie się i macie polubić nowe ING"
* albo odsyłają do komunikacji przez bank, bo tylko tam można zweryfikować poprawnie użytkownika...
02-11-2017 10:45
Szanowni Państwo.
Bardzo dużo klientów Państwo stracą przez wprowadzenie nowej wersji online. Proszę spojrzeć na forum społeczności ING. Tam aż kipi od niezadowolenia z nowej wersji bankowości internetowej. Poza tym przeprowadziłem wiele rozmów i korespondencji z klientami ING BŚ i ustaliłem, że znaczna ilość osób uważa nową wersją za nie do przyjęcia. Też się do nich zaliczam. Jako architekt uważam, że jakaś niekompetentna osoba stworzyła totalnie nieczytelne monstrum. Kółeczkowy oczopląs. Myślę i mam nadzieję, że posłuchacie tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawicie poprzednią wersję ze względu na o wiele lepsza przejrzystość i prostotę. Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Nie jest zaś sztuką nasadzić niestworzoną ilość kwiatków na jednym metrze kwadratowym. Formy tworzone przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego grona odbiorców. To tak, jak z jazzem. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację i przygniatającą ilość elementów i funkcjonalności gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Tak, to paradoks. Im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza forma. To jedna z podstawowych zasad architektury. Proszę poczytać literaturę związaną z architekturą. Architektura jest swoistą księgą. A księga ta powinna być przede wszystkim czytelna. Proszę zwolnić tych architektów, którzy stworzyli tą odrażającą wersję online, która notabene zamiast przyciągać to odrzuca klientów i narazi Państwa na straty. Wiem, że dużo klientów zrezygnuje z usług ING BŚ tylko ze względu na nową wersję online. Ja i moja partnerka też już mamy na oku inny bank. Prowadzimy przedsiębiorstwo (duże obroty na kontach ING BŚ) i posiadamy karty kredytowe w ING BŚ na dość duże kwoty. My też odejdziemy od Państwa (i oddamy karty kredytowe) jeśli nie usłyszą Państwo głosu klientów. A najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. Proszę o tym nie zapominać. Proszę wrócić do współpracy z tym grafikiem, który stworzył wspaniałą starą wersję.
Wasz klient z 20 letnim stażem.
02-11-2017 10:55
Przestańcie powtarzać ten slogan, że to kwestia przyzwyczajenia, bo się już rzygać chce na widok tych bąbli.
02-11-2017 11:05
02-11-2017 11:16
Całkowicie zgadzam się z treścią wypowiedzi w sprawie nowej wersji bankowości internetowej ING. Mój staż w banku jest 25 letni, operacje pięciociacyfrowe i większe. Umówiłem już spotkanie z bankiem w sprawie zamknięcia rachunków i wycofania lokat. Współpracuję z innymi bankami i doszedłem do wniosku, że nie ma potrzeby "boksowania się" z tym bublem. Radzę wszystkim innym niezadowolonym z "Mojego ING" do podjęcia podobnej decyzji.
02-11-2017 14:03 – ostatnio edytowany 02-11-2017 14:06 przez MarcinB
Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją tutaj [link usunięty].
02-11-2017 14:17 – ostatnio edytowany 02-11-2017 14:21 przez MarcinB
Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją pod adresem: [link usunięty]
02-11-2017 14:35
A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko
... 10-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |