30-10-2017 16:32
Niepotrzebnie się tutaj męczysz - instrukcji nie będzie (zwłaszcza jako część regulaminu) bo... w dobie SPA i interfejsu zmieniającego się co co tydzien (wszak winszujemy "jesteśmy pro i szybcy") nie nadążą ze zmianami i aktualizacjami
Ergo - pewnie pójdą na skróty i wrzucą "instrukcja jest na stronie" czy coś w tym stylu -- chyba prawnie nie są zobligowani do dostarczania pełnej instrukcji (stety niestety) a że chwalą sie, że są "bankiem przyjaznym dla klienta" (nawet jaką "nagródkę" dostali) i do granic możliwości chcą upraszczać komunikację i dokumenty, to... instrukcji tym bardziej nie będzie...
30-10-2017 16:47 – ostatnio edytowany 30-10-2017 17:02 przez MateuszF
Drogie ING - "food for thought" dla waszych developerów: (+ mogą sobie poczytać wątek na ycombinator...)
I jeszcze garść ciekawostek:
(+ szczegóły )
O dziwo, teretycznie po zalogowaniu powino już "być szybko" ale mimo wszystko i tak działa wolno (porównywalnie z poprzednią wersją gdzie gro elementów było jednak rendereowanych po stronie serwera).
Tutaj już kompletnie pomijam "dizajn"....
30-10-2017 17:07
Dziękuję szanownej moderacji - dzięki szybkiej i sprawnej reakcji @MateuszF mój post wygląda teraz jak "od niepełnosprawnego"... jakby nie można było zamienić odnośników na "usunięto odnośnik"...
A dzisiaj "społeczność" przywitała mnie zapytaniem o chęć uczestnictwa w ankiecie, ale niestety za szybko kliknąłem i straciłem możliwosć wypowiedzenia się...
Drogie ING - po co w ogóle utrzymujecie "społeczność"? odpowiedzi na pytania użytkowników są:
* albo miałkie - "nie znacie się i macie polubić nowe ING"
* albo odsyłają do komunikacji przez bank, bo tylko tam można zweryfikować poprawnie użytkownika...
02-11-2017 10:45
Szanowni Państwo.
Bardzo dużo klientów Państwo stracą przez wprowadzenie nowej wersji online. Proszę spojrzeć na forum społeczności ING. Tam aż kipi od niezadowolenia z nowej wersji bankowości internetowej. Poza tym przeprowadziłem wiele rozmów i korespondencji z klientami ING BŚ i ustaliłem, że znaczna ilość osób uważa nową wersją za nie do przyjęcia. Też się do nich zaliczam. Jako architekt uważam, że jakaś niekompetentna osoba stworzyła totalnie nieczytelne monstrum. Kółeczkowy oczopląs. Myślę i mam nadzieję, że posłuchacie tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawicie poprzednią wersję ze względu na o wiele lepsza przejrzystość i prostotę. Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Nie jest zaś sztuką nasadzić niestworzoną ilość kwiatków na jednym metrze kwadratowym. Formy tworzone przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego grona odbiorców. To tak, jak z jazzem. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację i przygniatającą ilość elementów i funkcjonalności gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Tak, to paradoks. Im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza forma. To jedna z podstawowych zasad architektury. Proszę poczytać literaturę związaną z architekturą. Architektura jest swoistą księgą. A księga ta powinna być przede wszystkim czytelna. Proszę zwolnić tych architektów, którzy stworzyli tą odrażającą wersję online, która notabene zamiast przyciągać to odrzuca klientów i narazi Państwa na straty. Wiem, że dużo klientów zrezygnuje z usług ING BŚ tylko ze względu na nową wersję online. Ja i moja partnerka też już mamy na oku inny bank. Prowadzimy przedsiębiorstwo (duże obroty na kontach ING BŚ) i posiadamy karty kredytowe w ING BŚ na dość duże kwoty. My też odejdziemy od Państwa (i oddamy karty kredytowe) jeśli nie usłyszą Państwo głosu klientów. A najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. Proszę o tym nie zapominać. Proszę wrócić do współpracy z tym grafikiem, który stworzył wspaniałą starą wersję.
Wasz klient z 20 letnim stażem.
02-11-2017 10:55
Przestańcie powtarzać ten slogan, że to kwestia przyzwyczajenia, bo się już rzygać chce na widok tych bąbli.
02-11-2017 11:05
02-11-2017 11:16
Całkowicie zgadzam się z treścią wypowiedzi w sprawie nowej wersji bankowości internetowej ING. Mój staż w banku jest 25 letni, operacje pięciociacyfrowe i większe. Umówiłem już spotkanie z bankiem w sprawie zamknięcia rachunków i wycofania lokat. Współpracuję z innymi bankami i doszedłem do wniosku, że nie ma potrzeby "boksowania się" z tym bublem. Radzę wszystkim innym niezadowolonym z "Mojego ING" do podjęcia podobnej decyzji.
02-11-2017 14:03 – ostatnio edytowany 02-11-2017 14:06 przez MarcinB
Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją tutaj [link usunięty].
02-11-2017 14:17 – ostatnio edytowany 02-11-2017 14:21 przez MarcinB
Uwaga! Składamy petycję w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej. Kto już ma dość tych bąbli, nieczytelności, niefunkcjonalności, nieprzejrzystości, ignorancji, to zapraszam do podpisywania się pod petycją pod adresem: [link usunięty]
02-11-2017 14:35
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |