Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy dizajn jakoś przełknąłem, ale gdzie do *(@#$ jest lista moich zdefiniowanych przelewów? Gdzie lista zapisanych odbiorców? Chciałbym zobaczyć *pełną* listę rzeczy które zdefiniowałem. Jak?

 

Ogólne wrażenie z nowej odsłony serwisu jest takie:

Piękne, duże, dwu-kolorowe marginesy (puste przestrzenie), i jeszcze marginesy do tych marginesów... Ogólnie to strona składa się z samych marginesów, gdzieniegdzei tylko zaburzonych jakimiś ochydnymi cyferkami. Trzeba było całkiem zrezygnować z cyferek i zostawić same marginesy.

A serio - kto wpadł na pomysł, żeby informację o koncie składającą się z 8 (*ośmiu!*) elementów (nr konta, nazwa konta, typ konta, saldo, iban, swift, prowizje, status posiadacza) tak rozłożyć na stronie, żeby nie mieściła się na jednym ekranie monitora i był potrzebny pasek przewijania? Aż boję się klikać w historię transakcji...

 

Jak dla mnie, to strona jest przygotowana na ekrany o przekątnej 10 cali a nie na monitory komputerowe.

 

tomsko
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
30-11-2015
Wiadomość 31 z 1 332 (33 079 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@AgnieszkaBin  W Historii transakcji, w szczegółach danej płatności możesz zmienić kategorię transakcji lub wykluczyć ją z analizy wydatków. W Moje ING udoskonalimy takie rozwiązanie jak finansometr, aby łatwiej zarządzać swoimi finansami. Sugestie zanotowaliśmy.

 

Tak wiem tylko, że nie do końca o to mi chodzi Emotikon: Szczęśliwy Zmiana kategorii czy też wykluczanie przez "nie analizuj" jest wporządku i działa. Chodzi tylko o możliwość wyświetlenia transakcji tylko z danej kategorii - w starym ING macie tą opcję, więc liczę, że w nowym rónież ona się pojawi Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 32 z 1 332 (33 063 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


strach napisali:

 

Inny bug ktory zauważylem to gdy jestesmy zalogowani, a sesja jeszcze nie wygasła i chcemy na przykład dokonac szybkiego przelewu, doladowujac konto paypal to system zgłasza blad 500 internal server error, trzeba wyjsc z nowego wygladu konta wylogowowac sie i dopiero mozna dokonac przelewu.


  Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 33 z 1 332 (33 055 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

franeloo napisali:
Dodatkowo brakuje mi tam kilku opcji, które były w starym systemie, np. aktywacja karty.


Nadal rozwijamy Moje ING. Kolejne funkcjonalności wprowadzimy na dalszym etapie prac.

Odpowiedz
0 Lajków
LeszekP
Były moderator
Były moderator icon
20
5
12-10-2015
Wiadomość 34 z 1 332 (32 983 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


justysia napisali:
Jeśli już chcecie zmieniać wygląd strony to może warto wprowadzić opcję indywidualnego dostosowania wyglądu strony. Chodzi o to, żeby można byłoby wyłączyć widoczność niektórych gadżetów. Mi w sumie na ekranie wystarczyłby ROR, rachunki oszczędnościowe, lokaty, historia, przelewy zdefiniowane. Reszta mi nie jest do niczego potrzebna. Obecnie najbardziej użytecznym odnośnikiem jest "Poprzednia wersja systemu" Emotikon: Szczęśliwy

Dziękujemy za opinię. I równie cenną sugestię.

LeszekP
Były moderator
Były moderator icon
20
5
12-10-2015
Wiadomość 35 z 1 332 (32 978 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dzisiaj miałem drugie podejście po pierwszym szoku. Parę konkluzji:

- dlaczego trzeba tyle się naklikać? Ma być intuicyjnie i szybko, a tak było chyba tylko w pierwszej wersji ING OnLine. Np. żeby zobaczyć historię konta oszczędnościowego muszę wejść w "Moje Finanse", potem na konto i dopiero mam przycisk historii. Nie można by zrobić chociaż w zakładce Moje Finanse pod kontami szybkich skrótów do tych operacji bo obawiam się, że po kilku takich akcjach i oglądaniu kręcących się kółek, w końcu uderzę mój komputerEmotikon: Szczęśliwy

- chciałem pobrać wyciągi, a nie mogę pobrać pełnego miesiąca!!! Wyciągi są posegregowane wg jakichś chyba losowych dat. Do poprawki.

- ekran główny powinien mieć możliwość konfiguracji co chcę, a czego nie chcę widzieć. Bo mi nie są do niczego potrzebne funkcje Dzisiaj/Miesiąc/Rok. Chcę widzieć moje rachunki i saldo i skróty do operacji. Ewentualnie pusty ekran i górne menu. Nie tylko ja to sugeruję więc pomyślcie nad tym.

 

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 36 z 1 332 (32 960 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinB napisali:
potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowego systemu.

NIE, NIE i jeszcze raz NIE.

Opowiem Wam "bajeczkę". Był sobie kiedyś całkiem fajny (m)Bank. Niestety, przyszedł zły wilk i zrobił "nowy system". Zwierzątka nie miały zamiaru "poznawać lepiej" złego wilka - i najzwyczajniej w świecie przeniosły się do innego lasu. Jeśli zły wilk przyjdzie również do tego lasu, to "Sorry, Winnetou"...

Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 37 z 1 332 (32 860 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam

 

Posiadam dwa rachunki Konto Komfort i Konto z Lwem Direct.

Gdzie w nowym sytemie mam dostep do konta firmowego?

 

W poprzedniej wersji systemu moglem sobie wybrac z ktorego konta wykonuje tranzakcje, natomiast w nowej wersji nie mam takiej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
alucardpl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
02-12-2015
Wiadomość 38 z 1 332 (32 751 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@alucardpl na ten moment klienci firmowi po zalogowaniu do nowej bankowości elektronicznej zobaczą wyłacznie produkty indywidualne.

Wprowadzenie produktów dla przedsiębiorców planujemy w przyszłym roku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 39 z 1 332 (32 739 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Panie Marcinie dziekujemy za info i za poświęcony nam czas. 

Ładnie Pan to opisał ale nie zmienia to faktu że system dla użytkowników jest nieprzystosowany. Nam niepotrzeba analiz innych firm jakimi posługiwaliście się do tworzenia nowego/obecnego systemu. Nam potrzeba FUNKCJONALNEGO systemu . Funkcjonalnego dla nas a nie dla Was.

To my robimy transakcje i skoro zgłaszamy Wam że to- a to jest złe powinniście to zmienić. Napisał Pan że braliście nasze sugestie pod uwagę , ale śmiem twierdzić że to nie prawda, bo jestem z bankiem ING od 2007 roku i nic nie zostało zmienione ani w poprzednim ani w tym systemie. Odwrotnie-zostały wprowadzonie " **beep**oły" takie jak paragony czy wydatki a nie został wprowadzony np. zegar sesji. Nie zostały wprowadzone doładowania telefonów z wzorca ( żeby nie trzeba było pamiętać 10 nr telefonów ) . 

Czy użytkownik banku ING nie umie sobie sam obliczyć ile mu wpłyneło kasy ? lub ile wydał na paliwo ? Jeżeli już to takie rzeczy powinny być opcjonalne a nie wpychać je każdemu korzystającemu z serwisu . 

pozdrawiam

ivo
ivo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
23
03-11-2015
Wiadomość 40 z 1 332 (32 678 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy