29-11-2015 11:57
29-11-2015 12:06
29-11-2015 17:42
Dziś sprawdzałam ponownie i tym razem mogę wybrać operatora i kwotę, ale wczoraj zlecenie zrealizowałam w starym systemie... Mam nadzieję, że reszta problemów także zniknie z czasem. Z powodu wprowadzenia opłat za wypłaty z obcych bankomatw bedę musiała przeorganizować swoje finanse i używać konta w ING tylko do opłat, więc lista odbiorców zdefiniowanych raz jeszcze, please! ;-)
29-11-2015 20:51
29-11-2015 23:48
Brak wzorcow to mnie boli, ale jak beda da sie przezyc, mnie naprzykład nowa szata odpowiada, widac wszystko na 1 ekranie, a jak chce szczegołowych danych wchodze dalej.
Inny bug ktory zauważylem to gdy jestesmy zalogowani, a sesja jeszcze nie wygasła i chcemy na przykład dokonac szybkiego przelewu, doladowujac konto paypal to system zgłasza blad 500 internal server error, trzeba wyjsc z nowego wygladu konta wylogowowac sie i dopiero mozna dokonac przelewu.
30-11-2015 00:26
Nowe Moje ING to chyba jakaś pomyłka. Wygląd strony startowej nieczytelny, z dodatkami dla dzieci typu kolorowe paseczki, kółeczka, dymki itp. Jak już napisało kilka osób brak jest dostępu do listy przelewów wzorcowych. Dodam, że nie ma też dostępu do zmiany ustawień kart płatniczych takich jak limity transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, blokady wypłat zagranicznych, blokady transakcji zbliżeniowych. Ciekawe czy architekci nowego systemu "Moje ING" zrobili coś w kierunku bezpieczeństwa, a chodzi o metodę losowego potwierdzenia smsami przelewów internetowych. Zdarzały się sytuacje, że dotychczasowy system nie wymagał hasła SMS przy przelewie wykonywanym po raz pierwszy na dany rachunek, natomiast żądał wpisania kodu przy przelewach wzorcowych a nawet własnych !!! Podsumowując zmiany kosmetyczne na gorsze, ograniczenie funkcjonalności, ale przecież zespół kilkunastu ludzi się napracował, opłacono badania, a klient się przyzwyczai ... albo zmieni bank.
30-11-2015 00:40
Jeszcze jedna sprawa na temat nowego systemu transakcyjnego banku: na jakiej podstawie bank gromadzi informacje na temat moich wydatków miesięcznych i rocznych, bo nie ma wątpliwości, że jeśli mam podawane takie dane na stronie startowej, to są one zapisywane w sytemie banku ?
30-11-2015 09:57
franeloo napisali:
A mnie tam się podoba nowy wygląd - ale na początku zauważyłem jednak, wielką, największą wadę: NIE MOŻE POBRAĆ DANYCH., stąd serwis jest nieużyteczny.
http://screenshooter.net/102535344/29_11_2015__11_57_04
Doprecyzuj jakich danych nie możesz pobrać z nowej bankowości internetowej?
30-11-2015 12:08
@Stonish W Historii transakcji, w szczegółach danej płatności możesz zmienić kategorię transakcji lub wykluczyć ją z analizy wydatków. W Moje ING udoskonalimy takie rozwiązanie jak finansometr, aby łatwiej zarządzać swoimi finansami. Sugestie zanotowaliśmy.
30-11-2015 12:08
Drogi ING, "nie idźcie tą drogą"!
Kafelki, bąbelki, wodotryski.... To jest w końcu BANK czy fejsbunio dla gimbusiarni?!?
Dopiero co uciekliśmy z żoną z mSyfu, bo z tego ich "nowego świetnego systemu" NIE DA się normalnie korzystać - a mieli chyba najlepszy na rynku. Jeśli już naprawdę bardzo musicie, to albo zostawcie stary interfejs bezterminowo (nie jest idealny, ale da się z nim pokojowo żyć) albo zróbcie w tym nowym również coś dla normalnych ludzi... Bo po pierwszym kontakcie z "nowym lepszym" czym prędzej odszukałem przycisk "Wróć do starego systemu" i obawiam się, że za rok znów będziemy z żoną szukać nowego banku...
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |