Odpowiedz

kody sms nie dochodzą

Jak przeglądam to ten problem pojawiał się na forum wielokrotnie. Czy ktokolwiek miał ten problem porządnie rozwiązany???

Z kodów korzystam rzadko, bo robię przelewów, ING wykorzystują głównie dla maklera.

Ale czasem pojawia się autoryzacja sms np: przy logowaniu - i wtedy jest problem.

Nawet zakładając konto musiałem podać inny nr telefonu, bo na podstawowy smsy nijak nie chciały mi przyjść. Na ten drugi też przychodziły z 5min opóźnieniem o ile dobrze pamiętam.

Dzisiaj się logowałem - autoryzacja i oczywiście kodu nie ma.

Dopiero po restarcie telefonu przyszły zaległe i doszedł też bieżący.

 

A co słyszę od konsultantów?

"SMSy są od nas wysyłane poprawnie"

"Proszę sprawdzić czy skrzynka nieprzepełniona"

"Proszę skontaktować się z operatorem".

 

Oczywiście żadna inna instytucja nie generuje tych problemów. Codziennie otrzymuję kody z Inpostu, prawie codziennie kody autoryzacyjne do karty przy płaceniu online, smsy od kurierów, smsy prywatne - wszystko działa. Tylko przy ING nie wiadomo czy zadziała.

 

Ktoś coś? Jakieś pomysły co do przyczyn i ew. rozwiązań???

Odpowiedz
0 Lajków
jjgg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 859 wyświetleń)

Re: kody sms nie dochodzą

Jeśli Twoje urządzenie jest w strefie dobrego zasięgu i nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej, faktycznie pozostaje kontakt z operatorem sieci. Być może jest jakaś blokada na bramkach. Mamy nadzieję, że wyjaśnisz temat.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 811 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy