Odpowiedz

problem z logowaniem

Okno logowania jest martwe, zero reakcji. Co może być tego powodem ?

Odpowiedz
0 Lajków
HenrykO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 904 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem

Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 883 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy