Odpowiedz

problem z logowaniem

Okno logowania jest martwe, zero reakcji. Co może być tego powodem ?

Odpowiedz
0 Lajków
HenrykO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 901 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem

Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 880 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto do rozliczeń walutowych

Cześć!

Jestem przedsiębiorcą i planuję otworzyć konto.
Będę świadczyć usługi konsultingowe online i otrzymywać płatności od klientów w walutach: dolarach lub euro. Będę również:

  • dokonywać płatności w wal
...

23-01-2025
Re.: Usługa sejf

Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.

23-01-2025
Re.: Czy zdjęcia biznesowe są naprawdę potrzebne

To wcale nie głupie pytanie, bo wiele osób tak myśli, dopóki nie zobaczy, jak duża jest różnica między zdjęciem profesjonalnym a zwykłym. Zdjęcia biznesowe to nie tylko kwestia estetyki, ale też budow

...

23-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy