22-09-2020 08:18
Okno logowania jest martwe, zero reakcji. Co może być tego powodem ?
22-09-2020 10:22
Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Oni nie muszą wiedzieć. Ich bankomatami zajmuje się osobna firma.
14-07-2025No *** Sherlock. Tu chodzi o to ze w odziale nie wiedzieli ze maja 2 z***....e banko/wplatomaty naraz.
14-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |