22-09-2020 08:18
Okno logowania jest martwe, zero reakcji. Co może być tego powodem ?
22-09-2020 10:22
Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.
W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.
Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU
... 28-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |