Odpowiedz

problem z logowaniem

Okno logowania jest martwe, zero reakcji. Co może być tego powodem ?

Odpowiedz
0 Lajków
HenrykO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 909 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem

Sprawdziłem, że logowanie do naszej bankowości internetowej i mobilnej działają poprawnie. Nie mieliśmy dziś żadnych prac serwisowych. Wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową lub skorzystaj z innej. To powinno pomóc. Gdybyś nie zauważył różnicy, to zadzwoń do nas, proszę, na numer 32 357 00 69. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 888 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana kolejności kont

Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klient

...

09-02-2025
Nowy kredyt czy refinansowanie?

Co jeśli weźmie się w ING kredyt hipoteczny na działkę a kilka lat później potrzeba kredytu na dom? Można powiększyć kwotę kredytu, wziąć dwa osobne kredyty w ING czy trzeba wziąć nowy kredyt w którym...

09-02-2025
Re.: Ciemne tło apki

Hej ING,

Mamy 2025 rok. Kiedy w końcu wdrozycie ciemny motyw Emotikon: Szczęśliwy

09-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy