Odpowiedz

ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,

Nie wiem jak uzyskać zestawianie transakcji z saldem po operacji za wybrany okres (dotyczy bankowości ING Business). Mimo wybrania konkretnego rachunku w kolumnie "saldo po operacji/twój rachunek" widnieje tylko numer wybranego rachunku. Na pobranym PDFie jest tak samo. Proszę o pomoc.

Dziękuję

Piotr

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 312 wyświetleń)

Re: ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,
uprawnienia możesz zmienić przez zakładkę:
Przelewy i wnioski -> Nowy wniosek -> Edycja uprawnień użytkownika.
Zaznacz uprawnienie ,,saldo po operacji". 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 307 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy