Odpowiedz

ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,

Nie wiem jak uzyskać zestawianie transakcji z saldem po operacji za wybrany okres (dotyczy bankowości ING Business). Mimo wybrania konkretnego rachunku w kolumnie "saldo po operacji/twój rachunek" widnieje tylko numer wybranego rachunku. Na pobranym PDFie jest tak samo. Proszę o pomoc.

Dziękuję

Piotr

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 044 wyświetleń)

Re: ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,
uprawnienia możesz zmienić przez zakładkę:
Przelewy i wnioski -> Nowy wniosek -> Edycja uprawnień użytkownika.
Zaznacz uprawnienie ,,saldo po operacji". 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1127
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt Hipoteczny

Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera

...

18-07-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia. 

17-07-2025
Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz

...

17-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy