Odpowiedz

ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,

Nie wiem jak uzyskać zestawianie transakcji z saldem po operacji za wybrany okres (dotyczy bankowości ING Business). Mimo wybrania konkretnego rachunku w kolumnie "saldo po operacji/twój rachunek" widnieje tylko numer wybranego rachunku. Na pobranym PDFie jest tak samo. Proszę o pomoc.

Dziękuję

Piotr

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 523 wyświetleń)

Re: ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,
uprawnienia możesz zmienić przez zakładkę:
Przelewy i wnioski -> Nowy wniosek -> Edycja uprawnień użytkownika.
Zaznacz uprawnienie ,,saldo po operacji". 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1098
220
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 518 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy