Odpowiedz

ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,

Nie wiem jak uzyskać zestawianie transakcji z saldem po operacji za wybrany okres (dotyczy bankowości ING Business). Mimo wybrania konkretnego rachunku w kolumnie "saldo po operacji/twój rachunek" widnieje tylko numer wybranego rachunku. Na pobranym PDFie jest tak samo. Proszę o pomoc.

Dziękuję

Piotr

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 626 wyświetleń)

Re: ING Business - brak salda po operacji w historii

Dzień dobry,
uprawnienia możesz zmienić przez zakładkę:
Przelewy i wnioski -> Nowy wniosek -> Edycja uprawnień użytkownika.
Zaznacz uprawnienie ,,saldo po operacji". 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 621 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy