01-07-2019 10:19
01-07-2019 11:12
Mieliśmy przejściowe problemy z aplikacją i musieliśmy ją wyłączyć w Moim ING. Aplikacja działa już poprawnie.
Na przyszłość polecamy mieć w zapasie dodatkową aplikację mobilną ING Makler Mobile. https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje/inwestycje-gieldowe/makler
28-10-2019 09:43
28-10-2019 09:46
Mamy chwilowe problemy z działaniem aplikacji Makler. Przepraszamy za utrudnienia.
28-10-2019 09:52
Chwilowe? nie powinno się to tak często zdarzać w trakcie pracy giełdy. Kto wypłaci rekompensatę za poniesione straty?
28-10-2019 10:09
jak długo potrwają te chwilowe problemy? na giełdzie czas to pieniądz, dosłownie.
28-10-2019 13:32
Aplikacja Makler jest dostępna. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia
31-10-2019 09:31
znów problemy, kolejne straty
31-10-2019 10:35
Moduł Makler już działa. Przepraszamy za wcześniejszą sytuację
03-12-2020 09:53
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |