01-07-2019 10:19
01-07-2019 11:12
Mieliśmy przejściowe problemy z aplikacją i musieliśmy ją wyłączyć w Moim ING. Aplikacja działa już poprawnie.
Na przyszłość polecamy mieć w zapasie dodatkową aplikację mobilną ING Makler Mobile. https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje/inwestycje-gieldowe/makler
28-10-2019 09:43
28-10-2019 09:46
Mamy chwilowe problemy z działaniem aplikacji Makler. Przepraszamy za utrudnienia.
28-10-2019 09:52
Chwilowe? nie powinno się to tak często zdarzać w trakcie pracy giełdy. Kto wypłaci rekompensatę za poniesione straty?
28-10-2019 10:09
jak długo potrwają te chwilowe problemy? na giełdzie czas to pieniądz, dosłownie.
28-10-2019 13:32
Aplikacja Makler jest dostępna. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia
31-10-2019 09:31
znów problemy, kolejne straty
31-10-2019 10:35
Moduł Makler już działa. Przepraszamy za wcześniejszą sytuację
03-12-2020 09:53
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |