26-10-2023 21:31
Witam. Słyszałem o zaplanowanej zmianie wyglądu panelu moje ing i być może też strony logowania. I od razu nasuwa mi się stwierdzenie, że lepsze jest wrogiem dobrego. Dlaczego koniecznie chcecie co jakiś czas generować sobie i innym problemy? Zawsze po takich "ulepszeniach" coś dziwnie przestaje działać denerwując użytkowników i powodując lawinę postów na forach. Poza tym ludzie się przyzwyczajają i mimo wszystko pewne rzeczy robi się intuicyjnie. Dlatego mogą do głosu dojść nerwy i w konsekwencji błędy. Nie wszyscy użytkownicy mają naście, czy dzieścia lat i jest to dla nich pikuś. Jeśli zmiany będą daleko idące z pseudo zabezpieczeniami uniemożliwiającymi niektórym osobom korzystanie z bankowości internetowej, to uważam taką formę aktualizacji za porażkę.
27-10-2023 21:36
Wprowadzamy zmiany, bo chcemy jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom codzienne zarządzanie finansami. Przede wszystkim udostępnimy większą możliwość personalizacji Mojego ING. Strona logowania w przeglądarce również będzie bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze. Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Ci do gustu
27-10-2023 23:22
Tylko, żeby się dało zalogować z dotychczasowych normalnych wersji przeglądarek równiez opensoursowych, a nie tych jedynie słusznych najnowszych wersji, które więcej psują i mieszają w psychice niż pożytku wprowadzają. Przypominam niedawne posty z trudnościami w logowaniu.
18-11-2023 16:29
19-11-2023 16:34
Zgłosiliśmy kłopot z blikiem do IT. Prosimy, napisz nam, z jakiego dokładnie telefonu korzystasz i jaką masz wersję systemu. Sprawdzimy to.
19-11-2023 23:54
iPone 13 Pro, iOS 17.1.1. W przeglądarce wygląda to tak samo, screen w załączniku.
08-12-2023 16:18
Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przerwa, cztery, przerwa itd. Po co? Teraz wystepują u mnie przekłamania. Kursor przeskakuje i wraca z inną liczbą. Oczywiście tak się dzieje tylko w banku ING, bo tam są najlepsi informatycy, którzy żądają najaktualniejszych przeglądarek i wymuszają na ludziach ciągłesiedzenie przed kompem i czekanie na nowa aktualizację, a potem na jej zainstalowanie. Działało to dobrze, więc po co zmieniać toco jest dobre. Jak podajemy komuś nr konta to ze spacjami? Weźcie się ogarnijcie. To jest do poprawy!
08-12-2023 16:42
A jeszcze jedno. Ile jest rubryk w pismach urzędowych do podawania nr konta? Stosujemy tam spacje? Nie ulepszajcie na siłę tego, co nie potrzeba. Może PESEL też podzielicie?
09-12-2023 17:16
Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji
10-12-2023 19:31 | Edytowano: 10-12-2023 19:34
Przecież ja i wszyscy wiedzą jaka będzie odpowiedź: Zauktualizuj przeglądarkę i system do najnowszej wersji. Najlepiej windows 11. Przeskanuj system, bo możesz mieć wirusa. Mam rację?Tylko wczoraj na olx nie mogłem wejść z windows 10pro i najnowszego edge (badziew oczywiście). Komunikat: wykryliśmy, że korzystasz z nieaktualnej wersji przeglądarki. Żenada. Pamiętacie piosenkę Wojciecha Młynarskiego? Mniej więcej szło: "co by tu jeszcze sp......ć panowie?
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |