Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

t0mR Dziękujemy za zgłoszone uwagi - zapisaliśmy je.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 11 z 15 (1 820 wyświetleń)

Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Nowy system jest tragiczny, po pierwsze jest nie ładny, po drugie zwiększyliście ilość kliknięć aby podejrzeć historie rachunku. Osoba odpowiadająca za ten projekt powinna stracić stanowisko. Nowe nie zawsze znaczy lepsze.
Karlo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
02-05-2020
Wiadomość 12 z 15 (1 793 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 13 z 15 (1 746 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Moje uwagi:

  1. strona skaluje sie wyglądem jak dla telefonu przy rozdzielczości poziomej poniżej 1200 (połowa szerokości ekranu 2k) przez co menu START HISTORIA PRZELEWY USŁUGI OFERTA z góry znika i pojawia sie na dole małą czcionką z ikonkami (nie intuicyjne)
  2. na stronie start widziałem kiedys "kółka" z kilkoma kontami, obecnie musze klikać każde po kolei, wracać, itd aby zobaczyć konta, mimo tego że dane są pobrane do przeglądarki (sprawdziłem w devtools, nie sa wysyłane dodatkowe zapytania o stany kont...)
    można oczywiście klinąć strzałke na rozbicie kont w postaci tabelki - nie jest to intuicyjne
  3. opcja przełączania kont OSOBISTE FIRMOWE MAKLER dotychczas była dostępna na pasku, teraz wymaga dodatkowego kliania w nieintuicyjne miejsce -  ikonę z moim nazwiskiem

Co bym chciał jako klient:

  1. nie zmieniać wyglądu aplikacji bo ktos wymyslił że bedzie fajniej - jak już misicie, to sprawdzać sciezki gdzie kto klika i te dawać na wierzch a nie ukrywać po kolejne poziomy menu
  2. mniej klikania zamiast więcej klikania
  3. widzieć wszystkie pomarańczowe kółka z kontami jednocześnie, albo mieć możliwość konfiguracji czy to widze czy lubie klikać
  4. aby menu było w tym samym miejscu i o takim samym wyglądzie niezaleznie od rozdzielczości
  5. przechodzic na konto formowe jednym klinięciem a nie z menu rozwijanego
  6. miec możliwośc dowolnej konfiguracji skrótów a nie kilka opcji z kilkunatu mozliwych akcji
  7. hasło ewolucja nei rewolucja, juz raz sie nie sprawdziło przy zmianie z poprzedniejszegogo wyglądu na ten ostatnio poprzedni - było duzo zmian, człowiek sie w końcu przeyzwyczaił i było w miare OK, teraz doszła masa zbędnego kliania

Uwagi software developera:

  1. aplikacj mobilna to osobna sprawa i strona nie powinna wyglądać jak aplikacja mobilna
  2. podejrzewam cięcie kosztów, ale to się da zrobić za pomocą CSSów bez osobnej aplikacji na telefon - zakładam, że teraz jest to i tak PWA
  3. ekrany mamy obecnie większe niz kiedys, a idziemy w kierunku małego ekranika telefonu który chcemy jaoos wyświetlić na komputerze
  4. dizajnem wyglądu wrócilismy do roku 2000
  5. ktoś kto projektował UI/UX robił to chyba na telefonie albo tablecie, nie uruchamiając strony na komputerze stacjonarnym z normalnym monitorem
  6. nie ma możliwości przez CHAT rozmawiajac z BOTAMI, zgoszenia uwag - bot mógłby chociażby wysyłac link do forum...

 

pozdrawiam

Grzegorz

GSU
GSU
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
23-11-2023
Wiadomość 14 z 15 (1 638 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie, przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 15 z 15 (1 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy