Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

t0mR Dziękujemy za zgłoszone uwagi - zapisaliśmy je.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 11 z 15 (3 138 wyświetleń)

Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Nowy system jest tragiczny, po pierwsze jest nie ładny, po drugie zwiększyliście ilość kliknięć aby podejrzeć historie rachunku. Osoba odpowiadająca za ten projekt powinna stracić stanowisko. Nowe nie zawsze znaczy lepsze.
Karlo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
6
02-05-2020
Wiadomość 12 z 15 (3 111 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 13 z 15 (3 064 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Moje uwagi:

  1. strona skaluje sie wyglądem jak dla telefonu przy rozdzielczości poziomej poniżej 1200 (połowa szerokości ekranu 2k) przez co menu START HISTORIA PRZELEWY USŁUGI OFERTA z góry znika i pojawia sie na dole małą czcionką z ikonkami (nie intuicyjne)
  2. na stronie start widziałem kiedys "kółka" z kilkoma kontami, obecnie musze klikać każde po kolei, wracać, itd aby zobaczyć konta, mimo tego że dane są pobrane do przeglądarki (sprawdziłem w devtools, nie sa wysyłane dodatkowe zapytania o stany kont...)
    można oczywiście klinąć strzałke na rozbicie kont w postaci tabelki - nie jest to intuicyjne
  3. opcja przełączania kont OSOBISTE FIRMOWE MAKLER dotychczas była dostępna na pasku, teraz wymaga dodatkowego kliania w nieintuicyjne miejsce -  ikonę z moim nazwiskiem

Co bym chciał jako klient:

  1. nie zmieniać wyglądu aplikacji bo ktos wymyslił że bedzie fajniej - jak już misicie, to sprawdzać sciezki gdzie kto klika i te dawać na wierzch a nie ukrywać po kolejne poziomy menu
  2. mniej klikania zamiast więcej klikania
  3. widzieć wszystkie pomarańczowe kółka z kontami jednocześnie, albo mieć możliwość konfiguracji czy to widze czy lubie klikać
  4. aby menu było w tym samym miejscu i o takim samym wyglądzie niezaleznie od rozdzielczości
  5. przechodzic na konto formowe jednym klinięciem a nie z menu rozwijanego
  6. miec możliwośc dowolnej konfiguracji skrótów a nie kilka opcji z kilkunatu mozliwych akcji
  7. hasło ewolucja nei rewolucja, juz raz sie nie sprawdziło przy zmianie z poprzedniejszegogo wyglądu na ten ostatnio poprzedni - było duzo zmian, człowiek sie w końcu przeyzwyczaił i było w miare OK, teraz doszła masa zbędnego kliania

Uwagi software developera:

  1. aplikacj mobilna to osobna sprawa i strona nie powinna wyglądać jak aplikacja mobilna
  2. podejrzewam cięcie kosztów, ale to się da zrobić za pomocą CSSów bez osobnej aplikacji na telefon - zakładam, że teraz jest to i tak PWA
  3. ekrany mamy obecnie większe niz kiedys, a idziemy w kierunku małego ekranika telefonu który chcemy jaoos wyświetlić na komputerze
  4. dizajnem wyglądu wrócilismy do roku 2000
  5. ktoś kto projektował UI/UX robił to chyba na telefonie albo tablecie, nie uruchamiając strony na komputerze stacjonarnym z normalnym monitorem
  6. nie ma możliwości przez CHAT rozmawiajac z BOTAMI, zgoszenia uwag - bot mógłby chociażby wysyłac link do forum...

 

pozdrawiam

Grzegorz

GSU
GSU
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
23-11-2023
Wiadomość 14 z 15 (2 955 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie, przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 15 z 15 (2 913 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Kredyt hipoteczny a służebność

Dzień dobry,

 

czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?

 

Pozdrawiam

14-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy