16-11-2023 20:25
t0mR Dziękujemy za zgłoszone uwagi - zapisaliśmy je.
16-11-2023 22:36
18-11-2023 10:51
Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.
23-11-2023 12:36
Moje uwagi:
Co bym chciał jako klient:
Uwagi software developera:
pozdrawiam
Grzegorz
24-11-2023 12:19
Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie, przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Dzień dobry proszę o szybka interwencje, podczas wpłaty pieniędzy we wpłatomacie wyświetlił się komunikat awaria, poczekałem 30-40 sekund oddało kartę do bankomatu nie dało żadnego potwierdzenia, a pi
... 12-09-2024Bank prawdopodobnie policzył/zaprognozował źle.
Przy nadpłacie i tych samych warunkach ( oprocentowanie i ilość rat) kredytu rata MUSI zmaleć i z czysto matematycznego punktu widzenia nie ma innej opcj
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
6 | |
6 |