16-11-2023 20:25
t0mR Dziękujemy za zgłoszone uwagi - zapisaliśmy je.
16-11-2023 22:36
18-11-2023 10:51
Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi. Już teraz widzimy potrzebę zmiany wielkości skrótów przed zalogowaniem czy też powrót do logowania poprzez wybór skrótu ze stanem konta – te zmiany pojawią się w wersji aplikacji na przełomie listopada i grudnia.
23-11-2023 12:36
Moje uwagi:
Co bym chciał jako klient:
Uwagi software developera:
pozdrawiam
Grzegorz
24-11-2023 12:19
Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie, przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |