05-11-2017 22:54
05-11-2017 23:09
05-11-2017 23:27
06-11-2017 06:27
Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych nie jest w całości przez nas podawany (na infolinii i przez bankowość internetową), ze względu na bezpieczeństwo danych. Tak jak wspomniał @jakubus03 numer telefonu do kodów zmienisz w dowolnym oddziale naszego banku.
11-05-2018 17:37
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |