14-05-2018 08:36
15-05-2018 16:22
Sprawdziłem, że zarówno wyszukiwarka w historii jak również ta widoczna podczas wykonywania przelewu działają poprawnie. Jeżeli w Twoim przypadku jest inaczej to spróbuj proszę w pierwszej kolejności wyczyścić dane swojej przeglądarki internetowej wraz z plikami cookies i sprawdź czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz efektu to proszę napisz do nas przez Moje ING i wstaw tam zrzut ekranu z błędem, który masz na myśli. Dzięki temu nasi analitycy będą to mogli dla Ciebie wyjaśnić.
15-05-2018 16:41
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |