14-05-2018 08:36
15-05-2018 16:22
Sprawdziłem, że zarówno wyszukiwarka w historii jak również ta widoczna podczas wykonywania przelewu działają poprawnie. Jeżeli w Twoim przypadku jest inaczej to spróbuj proszę w pierwszej kolejności wyczyścić dane swojej przeglądarki internetowej wraz z plikami cookies i sprawdź czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz efektu to proszę napisz do nas przez Moje ING i wstaw tam zrzut ekranu z błędem, który masz na myśli. Dzięki temu nasi analitycy będą to mogli dla Ciebie wyjaśnić.
15-05-2018 16:41
w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |