24-05-2018 13:20
Witam.
Wczoraj tj. 23.05 wykonałem przelew walutowy na kwotę 116 euro, jednak środki nie zablokowały się w żaden sposób na koncie i wciąż miałem dostępną kwotę przed przelewem. Uznałem więc, że coś poszło nie tak i wykonałem ten sam przelew ponownie. Później zorientowałem się, że OBYDWA widnieją jako transakcje oczekujące...dziś rano z konta pobrało mi normalnie kwotę za jeden przelew, natomiast nie mam wystarczających środków (na szczęście) do wykonania drugiego. Wciąż jednak pokazuje mi go jako transakcja oczekująca z opisem "wykona się automatycznie".
Czy to oznacza, że jak tylko środki wpłyną to ten przelew wykona się ponownie? Nie zostanie przerwany/odrzucony? BARDZO mi to nie na rękę, bo absolutnie nie mam potrzeby robić go drugi raz, a fakt nie blokowania środków natychmiastowo jest ogromnie mylący.
25-05-2018 14:58
Chcielibyśmy Ci pomóc jednak tym kanałem kontaktu nie mamy wglądu w szczegóły przelewu, który zrobiłeś. Proszę, zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |