Odpowiedz

Transakcja Oczekująca - Przelew Walutowy

Witam.
Wczoraj tj. 23.05 wykonałem przelew walutowy na kwotę 116 euro, jednak środki nie zablokowały się w żaden sposób na koncie i wciąż miałem dostępną kwotę przed przelewem. Uznałem więc, że coś poszło nie tak i wykonałem ten sam przelew ponownie. Później zorientowałem się, że OBYDWA widnieją jako transakcje oczekujące...dziś rano z konta pobrało mi normalnie kwotę za jeden przelew, natomiast nie mam wystarczających środków (na szczęście) do wykonania drugiego. Wciąż jednak pokazuje mi go jako transakcja oczekująca z opisem "wykona się automatycznie".

Czy to oznacza, że jak tylko środki wpłyną to ten przelew wykona się ponownie? Nie zostanie przerwany/odrzucony? BARDZO mi to nie na rękę, bo absolutnie nie mam potrzeby robić go drugi raz, a fakt nie blokowania środków natychmiastowo jest ogromnie mylący.

Odpowiedz
0 Lajków
Mikko
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (12 882 wyświetleń)

Re: Transakcja Oczekująca - Przelew Walutowy

Chcielibyśmy Ci pomóc jednak tym kanałem kontaktu nie mamy wglądu w szczegóły przelewu, który zrobiłeś. Proszę, zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (12 835 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy