31-05-2018 14:32
01-06-2018 10:19
Gdy założysz polecenie zapłaty – realizujemy je automatycznie. Otrzymujemy od kontrahenta rachunek na konkretną kwotę -> pieniądze są na koncie -> polecenie zapłaty zostanie zrealizowane.
Gdy nie masz pieniędzy na koncie – zostanie odrzucone. Od kontrahenta zależy wtedy, czy ponownie prześle rachunek do zapłaty.
Przy usłudze Moje rachunki – każdorazowo płatność zatwierdzasz w usłudze Moje ING. Decydujesz, kiedy pieniądze mogą być pobrane z Twojego konta.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |