05-11-2017 22:54
05-11-2017 23:09
05-11-2017 23:27
06-11-2017 06:27
Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych nie jest w całości przez nas podawany (na infolinii i przez bankowość internetową), ze względu na bezpieczeństwo danych. Tak jak wspomniał @jakubus03 numer telefonu do kodów zmienisz w dowolnym oddziale naszego banku.
11-05-2018 17:37
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |