Odpowiedz

Zmiana Numeru telefonu

Witam potrzebuje pomocy. Zakladajac konto podalem nr tel512...... Niestety zgubilem ten nr i aktualnie mam inny. Logujac sie do ing haslo do zalogowania zostalo wyslane na nie aktualny nr. GDZIE MOGE ZMIENIC NUMER TELEFONU NA AKTUALNY JESZCZE PRZED ZALOGOWANIEM??? Dziekuje za pomoc...
Odpowiedz
0 Lajków
Kuki861117
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-11-2017
Wiadomość 1 z 5 (11 682 wyświetleń)

Re.: Zmiana Numeru telefonu

Na pewno jest taka możliwość w dowolnym oddziale Banku.
jakubus03
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
04-11-2017
Wiadomość 2 z 5 (11 679 wyświetleń)

Re.: Zmiana Numeru telefonu

Każdy Użytkownik zarejestrowany ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, a także prawo ich poprawiania i żądania ich usunięcia. W tym celu należy się zwrócić pisemnie do Banku na adres: ING Bank Śląski ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice lub wysłać wiadomość pocztą elektroniczną na adres: spolecznosc@ingbank.pl. SAM SIE ZAPYTAL SAM ODPOWIEDZIAŁ😀
Odpowiedz
0 Lajków
Kuki861117
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-11-2017
Wiadomość 3 z 5 (11 660 wyświetleń)

Re.: Zmiana Numeru telefonu

Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych nie jest w całości przez nas podawany (na infolinii i przez bankowość internetową), ze względu na bezpieczeństwo danych. Tak jak wspomniał @jakubus03 numer telefonu do kodów zmienisz w dowolnym oddziale naszego banku.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (11 619 wyświetleń)

Re.: Zmiana Numeru telefonu

 
Odpowiedz
0 Lajków
paulinamisiak98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-05-2018
Wiadomość 5 z 5 (9 651 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy