05-11-2017 22:54
05-11-2017 23:09
05-11-2017 23:27
06-11-2017 06:27
Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych nie jest w całości przez nas podawany (na infolinii i przez bankowość internetową), ze względu na bezpieczeństwo danych. Tak jak wspomniał @jakubus03 numer telefonu do kodów zmienisz w dowolnym oddziale naszego banku.
11-05-2018 17:37
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |