Odpowiedz

Analiza wydatków

Czy u Was też jest problem z analizą wydatków? Nie wyświetla się nic, tak jak budżet. Dodatkowo zniknęło mi podsumowanie miesiąca marca w wykresie słupkowym rocznym.

Może jest to spowodowane, tym wprowadzaniem możliwości kategoryzowania transakcji kartą i przelewów internetowych w analizie, o której wspomniał na forum moderator...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (13 762 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (13 678 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Opisałem sytuację w wiadomości poprzez Moje ING, czekam od pt na odpowiedź. Dlatego zapytałem również tutaj...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (13 676 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (13 583 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Ja o tym wiem, ale nie prawie tydzień....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (13 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy