27-03-2018 21:24
Od niedawna przestała się otwierać strona logowania do bankowości ING w Firefoxie. Kręci się kółko oczekiwania i nic poza tym się nie dzieje. Na tym samym komputerze w Chrome wszystko działa. Jakieś porady? Wersja Firefoxa to 5.9.01 (64bit) na Fedora 27.
28-03-2018 07:45 | Edytowano: 28-03-2018 07:49
Próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki? Wyłączyć blokery reklam - o ile masz zainstalowane? Ewentualnie zresetuj profil Firefoxa: https://fedoraproject.org/wiki/How_to_debug_Firefox_problems
28-03-2018 12:36
Czyszczenie czy reset profilu nie jest rozwiązaniem.
Z tego co widzę problem jest dość powszechny.
U mnie tak samo, w FF nie działa logowanie, a w chrome działa poprawnie.
Dodam, że problem pojawił się ponad tydzień temu - wtedy co były większe zmian (czytałem w komunikatach) w bankowości.
28-03-2018 13:25
Ja na co dzień używam Firefoxa i tego problemu nie widzę - normalnie się loguję, aczkolwiek mogło by szybciej wczytywać stronę logowania. A jak mam problemy ze stronami to powyższe rozwiązania zazwyczaj zdawały egzamin. Ale równie dobrze problem może leżeć po stronie banku, tak jak Ty mówisz.
28-03-2018 19:04
Ok, wygląda na to, że była jakaś niezgodność z jednym add-onem, a konkretnie z Zoom Page WE. Po wyłączeniu strona logowania pojawia się od razu, ale nie wiem, czy to wina ostatniego update add-on, czy strony ING.
29-03-2018 07:05
29-03-2018 07:53
Już wiem, że problem jest po stronie banku! Oto błędy:
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: position: absolute; width: 0; height: 0. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: isolation:isolate. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: window.klTabId_kis = 'firefox.tab.05d623.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: document.currentScript.setAttribute("res.... app:1
SecurityError: The operation is insecure. main.49dac75c8db2e04c07ab.js:46
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function prepareNamespaceFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function getInstalledProductsFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „
30-03-2018 13:14 | Edytowano: 30-03-2018 13:17
Jeśli korzystacie z przeglądarki Firefox i w ostatnim czasie zaktualizowaliście wersję przeglądarki do najnowszej, logując się do banku korzystajcie z przycisku „Zaloguj” na naszej stronie. W przypadku, gdy samodzielnie wpisujecie adres – wpisujcie go w pełnym brzmieniu: https://login.ingbank.pl. Zaktualizowana przeglądarka „zapamięta” wtedy, że do tego adresu ma przechodzić bezpiecznym szyfrowanym połączeniem https.
03-04-2018 11:17
Mam ten sam problem. Żadna z propozycji przedstawionych w tym watku nie pomaga.
Może ktoś z banku się tym zainteresuje?
03-04-2018 11:20
a masz dokładnie tą samą wersję Firefoxa, to znaczy Firefox Quantum, 59.0.2, 64-bitowa? Bo ja mam taką i nie otwiera się logowanie a kolega ma wersję 32-bitową i jemu się otwiera.
Witam serdecznie,
Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek
... 22-04-2025Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?
Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności
... 22-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |