Odpowiedz

Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Od niedawna przestała się otwierać strona logowania do bankowości ING w Firefoxie. Kręci się kółko oczekiwania i nic poza tym się nie dzieje. Na tym samym komputerze w Chrome wszystko działa. Jakieś porady? Wersja Firefoxa to 5.9.01 (64bit) na Fedora 27.

Odpowiedz
0 Lajków
emperor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
13-04-2016
Wiadomość 1 z 18 (36 072 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

[ Edytowane ]

Próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki? Wyłączyć blokery reklam - o ile masz zainstalowane? Ewentualnie zresetuj profil Firefoxa: https://fedoraproject.org/wiki/How_to_debug_Firefox_problems

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 2 z 18 (36 004 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Czyszczenie czy reset profilu nie jest rozwiązaniem.

Z tego co widzę problem jest dość powszechny.

U mnie tak samo, w FF nie działa logowanie, a w chrome działa poprawnie.

Dodam, że problem pojawił się ponad tydzień temu - wtedy co były większe zmian (czytałem w komunikatach) w bankowości.

Odpowiedz
0 Lajków
ar4
ar4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-03-2018
Wiadomość 3 z 18 (35 963 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Ja na co dzień używam Firefoxa i tego problemu nie widzę - normalnie się loguję, aczkolwiek mogło by szybciej wczytywać stronę logowania. A jak mam problemy ze stronami to powyższe rozwiązania zazwyczaj zdawały egzamin. Ale równie dobrze problem może leżeć po stronie banku, tak jak Ty mówisz.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 4 z 18 (35 949 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Ok, wygląda na to, że była jakaś niezgodność z jednym add-onem, a konkretnie z Zoom Page WE.  Po wyłączeniu strona logowania pojawia się od razu, ale nie wiem, czy to wina ostatniego update add-on, czy strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
emperor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
13-04-2016
Wiadomość 5 z 18 (35 903 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Problem z tym, że ja nie mam takiego dodatku u siebie Emotikon: Szczęśliwy
Od siebie dodam jeszcze:

Wchodzę do panelu logowania i cały czas kręci się kółeczko, nie ładuje się formularz logowania.
Dodam, że jak wchodzę do banku opłacając coś - szybkie płatności - to mogę się zalogować. Nie mogę tylko w przypadku bezpośredniego logowania.
Odpowiedz
0 Lajków
ar4
ar4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-03-2018
Wiadomość 6 z 18 (35 832 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Już wiem, że problem jest po stronie banku! Oto błędy:

 

Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: position: absolute; width: 0; height: 0. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: isolation:isolate. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: window.klTabId_kis = 'firefox.tab.05d623.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: document.currentScript.setAttribute("res.... app:1
SecurityError: The operation is insecure. main.49dac75c8db2e04c07ab.js:46
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function prepareNamespaceFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function getInstalledProductsFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „

Odpowiedz
0 Lajków
ar4
ar4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-03-2018
Wiadomość 7 z 18 (35 814 wyświetleń)

Re: Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

[ Edytowane ]

Jeśli korzystacie z przeglądarki Firefox i w ostatnim czasie zaktualizowaliście  wersję przeglądarki do najnowszej, logując się do banku korzystajcie z przycisku „Zaloguj” na naszej stronie. W przypadku, gdy samodzielnie wpisujecie adres – wpisujcie go w pełnym brzmieniu: https://login.ingbank.pl.  Zaktualizowana przeglądarka „zapamięta” wtedy, że do tego adresu ma przechodzić bezpiecznym szyfrowanym połączeniem  https.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 8 z 18 (35 708 wyświetleń)

Re: Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

Mam ten sam problem. Żadna z propozycji przedstawionych w tym watku nie pomaga.

Może ktoś z banku się tym zainteresuje?

Odpowiedz
0 Lajków
wojtek2u
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
03-04-2018
Wiadomość 9 z 18 (35 521 wyświetleń)

Re.: Strona logowania nie otwiera się na Firefoxie

a masz dokładnie tą samą wersję Firefoxa, to znaczy Firefox Quantum, 59.0.2, 64-bitowa? Bo ja mam taką i nie otwiera się logowanie a kolega ma wersję 32-bitową i jemu się otwiera.

Odpowiedz
0 Lajków
wojtek2u
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
03-04-2018
Wiadomość 10 z 18 (35 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy