27-03-2018 21:24
Od niedawna przestała się otwierać strona logowania do bankowości ING w Firefoxie. Kręci się kółko oczekiwania i nic poza tym się nie dzieje. Na tym samym komputerze w Chrome wszystko działa. Jakieś porady? Wersja Firefoxa to 5.9.01 (64bit) na Fedora 27.
28-03-2018 07:45 | Edytowano: 28-03-2018 07:49
Próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki? Wyłączyć blokery reklam - o ile masz zainstalowane? Ewentualnie zresetuj profil Firefoxa: https://fedoraproject.org/wiki/How_to_debug_Firefox_problems
28-03-2018 12:36
Czyszczenie czy reset profilu nie jest rozwiązaniem.
Z tego co widzę problem jest dość powszechny.
U mnie tak samo, w FF nie działa logowanie, a w chrome działa poprawnie.
Dodam, że problem pojawił się ponad tydzień temu - wtedy co były większe zmian (czytałem w komunikatach) w bankowości.
28-03-2018 13:25
Ja na co dzień używam Firefoxa i tego problemu nie widzę - normalnie się loguję, aczkolwiek mogło by szybciej wczytywać stronę logowania. A jak mam problemy ze stronami to powyższe rozwiązania zazwyczaj zdawały egzamin. Ale równie dobrze problem może leżeć po stronie banku, tak jak Ty mówisz.
28-03-2018 19:04
Ok, wygląda na to, że była jakaś niezgodność z jednym add-onem, a konkretnie z Zoom Page WE. Po wyłączeniu strona logowania pojawia się od razu, ale nie wiem, czy to wina ostatniego update add-on, czy strony ING.
29-03-2018 07:05
29-03-2018 07:53
Już wiem, że problem jest po stronie banku! Oto błędy:
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: position: absolute; width: 0; height: 0. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: isolation:isolate. app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). app
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: window.klTabId_kis = 'firefox.tab.05d623.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: document.currentScript.setAttribute("res.... app:1
SecurityError: The operation is insecure. main.49dac75c8db2e04c07ab.js:46
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function prepareNamespaceFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „self” („default-src”). Source: (function getInstalledProductsFunc() {.... app:1
Content Security Policy: Ustawienia strony zablokowały wczytanie zasobu „
30-03-2018 13:14 | Edytowano: 30-03-2018 13:17
Jeśli korzystacie z przeglądarki Firefox i w ostatnim czasie zaktualizowaliście wersję przeglądarki do najnowszej, logując się do banku korzystajcie z przycisku „Zaloguj” na naszej stronie. W przypadku, gdy samodzielnie wpisujecie adres – wpisujcie go w pełnym brzmieniu: https://login.ingbank.pl. Zaktualizowana przeglądarka „zapamięta” wtedy, że do tego adresu ma przechodzić bezpiecznym szyfrowanym połączeniem https.
03-04-2018 11:17
Mam ten sam problem. Żadna z propozycji przedstawionych w tym watku nie pomaga.
Może ktoś z banku się tym zainteresuje?
03-04-2018 11:20
a masz dokładnie tą samą wersję Firefoxa, to znaczy Firefox Quantum, 59.0.2, 64-bitowa? Bo ja mam taką i nie otwiera się logowanie a kolega ma wersję 32-bitową i jemu się otwiera.
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |