07-05-2018 07:30
Mam problem z wyświetleniem operacji w historii w aktualnej dacie. Ustawiony zakres to 7.05 do 7.05 br. nie wyświetla nic w historii pomimo tego, że inny użytkownik podpięty pod konto widzi wszystko ok. Problem pojawił się kilka dni temu, wcześniej było ok. Jedyna zmiana w systemie jaka zaszła to zablokowanie usługi Windows Update (wspominam o tym bo różne cuda już widziałem), ktoś miał taki problem?
Nadmienię, że problem występuje na wszystkich możliwych przeglądarkach.
08-05-2018 07:43
aspers, mamy zgłoszony błąd, który dotyczy braku widoczności transakcji kartą kredytową dodatkową z poziomu usługi posiadacza karty głównej. Czekamy już na wgranie poprawki.
Jeśli nie widzisz innych transakcji w swojej historii, wróć z informacją. Możesz także spróbować wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (od samego początku), z której obecnie korzystasz. Często ma to wpływ na prawidłowe prezentowanie informacji.
08-05-2018 07:48
Niestety czyszczenie pamięci nic nie dało. Problem dotyczy dwóch miejsc, gdzie wyświetlana jest lista bieżących transakcji (z danego dnia), jeśli zmieni się filtr szukania na Zaawansowane i poda aktualną datę wtedy jest ok.
Przeinstalowałem już przeglądarki (wszystkie możliwe), wyczyściłem pamięć jak już wspomniałem wcześniej, przywróciłem nawet system do ostatniego punktu przywracania kiedy wszystko działało i nic z tego.
W chwili obecnej pozostało mi już tylko przywrócić system do ustawień fabrycznych i liczyć że to pomoże.
Sprawa ewidentnie dotyczy komputera, kiedy loguje się na innej maszynie wszystko jest ok.
08-05-2018 07:53
Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że udało Ci się znaleźć przyczynę. Przekażę jednak informację do działu technicznego.
08-05-2018 07:54
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |