07-05-2018 07:30
Mam problem z wyświetleniem operacji w historii w aktualnej dacie. Ustawiony zakres to 7.05 do 7.05 br. nie wyświetla nic w historii pomimo tego, że inny użytkownik podpięty pod konto widzi wszystko ok. Problem pojawił się kilka dni temu, wcześniej było ok. Jedyna zmiana w systemie jaka zaszła to zablokowanie usługi Windows Update (wspominam o tym bo różne cuda już widziałem), ktoś miał taki problem?
Nadmienię, że problem występuje na wszystkich możliwych przeglądarkach.
08-05-2018 07:43
aspers, mamy zgłoszony błąd, który dotyczy braku widoczności transakcji kartą kredytową dodatkową z poziomu usługi posiadacza karty głównej. Czekamy już na wgranie poprawki.
Jeśli nie widzisz innych transakcji w swojej historii, wróć z informacją. Możesz także spróbować wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (od samego początku), z której obecnie korzystasz. Często ma to wpływ na prawidłowe prezentowanie informacji.
08-05-2018 07:48
Niestety czyszczenie pamięci nic nie dało. Problem dotyczy dwóch miejsc, gdzie wyświetlana jest lista bieżących transakcji (z danego dnia), jeśli zmieni się filtr szukania na Zaawansowane i poda aktualną datę wtedy jest ok.
Przeinstalowałem już przeglądarki (wszystkie możliwe), wyczyściłem pamięć jak już wspomniałem wcześniej, przywróciłem nawet system do ostatniego punktu przywracania kiedy wszystko działało i nic z tego.
W chwili obecnej pozostało mi już tylko przywrócić system do ustawień fabrycznych i liczyć że to pomoże.
Sprawa ewidentnie dotyczy komputera, kiedy loguje się na innej maszynie wszystko jest ok.
08-05-2018 07:53
Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że udało Ci się znaleźć przyczynę. Przekażę jednak informację do działu technicznego.
08-05-2018 07:54
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |