Odpowiedz

Analiza wydatków

Czy u Was też jest problem z analizą wydatków? Nie wyświetla się nic, tak jak budżet. Dodatkowo zniknęło mi podsumowanie miesiąca marca w wykresie słupkowym rocznym.

Może jest to spowodowane, tym wprowadzaniem możliwości kategoryzowania transakcji kartą i przelewów internetowych w analizie, o której wspomniał na forum moderator...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (13 584 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (13 500 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Opisałem sytuację w wiadomości poprzez Moje ING, czekam od pt na odpowiedź. Dlatego zapytałem również tutaj...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (13 498 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (13 405 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Ja o tym wiem, ale nie prawie tydzień....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (13 401 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy