Odpowiedz

Analiza wydatków

Czy u Was też jest problem z analizą wydatków? Nie wyświetla się nic, tak jak budżet. Dodatkowo zniknęło mi podsumowanie miesiąca marca w wykresie słupkowym rocznym.

Może jest to spowodowane, tym wprowadzaniem możliwości kategoryzowania transakcji kartą i przelewów internetowych w analizie, o której wspomniał na forum moderator...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (12 083 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (11 999 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Opisałem sytuację w wiadomości poprzez Moje ING, czekam od pt na odpowiedź. Dlatego zapytałem również tutaj...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (11 997 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (11 904 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Ja o tym wiem, ale nie prawie tydzień....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (11 900 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy