02-09-2021 14:45
03-09-2021 14:54
Przy zbiegu egzekucji jeden z organów powinien przejąć zajęcie. Niestety, ale na społeczności nie mamy dostępu do Twoich danych i do naszego systemu, aby to dla Ciebie dokładnie sprawdzić. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty: 8:00-16:00. Podczas rozmowy z nimi uzyskasz wszystkie potrzebne informacje.
03-09-2021 15:55
04-09-2021 23:30
06-09-2021 10:49
Jeśli masz zbieg egzekucji, to zablokowane pieniądze oczekują dalej w kolejnym miesiącu w formie blokady na rozstrzygnięcie. Blokadę zwolnić może tylko organ egzekucyjny.
W nowym miesiącu kwota wolna liczy się na nowo, ale z pieniędzy z nowych wpływów oraz z niezablokowanych środków z poprzedniego miesiąca.
08-09-2021 17:00
09-09-2021 17:13
Prawdopodobnie do kwoty zajęcia masz doliczane odsetki, zgodnie z pismem jakie otrzymaliśmy od organu egzekucyjnego.
W takiej sytuacji w godzinach nocnych następuje przeliczenie i dodanie odsetek za kolejny dzień.
System przelicza i sprawdza czy może założyć blokadę na większą kwotę.
To jest powodem, że widzisz ściągane blokady z konta i ponowne ich zakładanie.
12-09-2021 19:31
16-09-2021 11:32
17-09-2021 12:02 | Edytowano: 29-09-2021 07:44
Brak jest podstawy by przyjąć, że środki przekraczające kwotę wolną, które w danym miesiącu zostały zablokowane celem przekazania organowi egzekucyjnemu, a nie mogły być przekazane z uwagi na nierozstrzygnięcie zbiegu, miałyby być udostępniane od pierwszego dnia w kolejnym miesiącu na rachunku w ramach nowej kwoty wolnej. Środki te są blokowane w taki sposób by nie pomniejszały kwoty wolnej w kolejnym miesiącu.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |