30-03-2023 20:12
Taka sytuacja: 1 konto, dwoje współwłaścicieli - potrzebne dwa klucze, czy mogą korzystać z jednego ( ten sam dla obydwóch?)? (każdy współwłaściciel jest traktowany osobno?) Wniosek 3 klucze - każdy swój i trzeci awaryjny do obu użytkowników, czy tylko cztery - każdy po dwa??)
Takie małe zamieszanie, pozdrawiam Robert.
31-03-2023 20:44
Jeśli każdy ze współwłaścicieli posiada swój własny dostęp do bankowości internetowej - możecie korzystać z tego samego klucza. Dla bezpieczeństwa nie zalecamy jednak takiego rozwiązania. Na pewno dwa klucze zapasowe są również bezpieczniejszą opcją, ale tę decyzję zostawiamy już klientom
01-04-2023 22:29
Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.
03-04-2023 00:15
A co w sytuacji gdy U2F zaginie?
03-04-2023 06:25
Zalecamy posiadanie min. 2 kluczy - główny, z którego korzystasz na bieżąco oraz zapasowy, właśnie na wypadek zagubienia. Niestety jeśli zagubisz klucz - nie będziesz mógł się zalogować do bankowości internetowej, metodą, dla której go aktywujesz (w przeglądarce, aplikacji mobilnej).
Dodatkowo, po jego zagubieniu zablokujesz go:
03-04-2023 15:43
Czyli w przypadku zagubienia klucza sprzętowego właściwie kompletnie traci się dostęp do bankowości internetowej? I ING nie przewiduje możliwości odblokowania/resetu nawet poprzez wizytę w placówce? Serio?
03-04-2023 15:49
Jeśli nie będziesz miał aktywnego drugiego (zapasowego) klucza zabezpieczeń, nie zalogujesz się do Mojego ING przez przeglądarkę. W takiej sytuacji wystarczy, że przyjdziesz do placówki bankowej lub skontaktujesz się z infolinią. W opisanej sytuacji nadal będziesz mógł skorzystać z logowania do aplikacji mobilnej.
03-04-2023 20:34
Witam.
Czyli aplikacja mobilna nie będzie chroniona kluczem??
Pozdrawiam Robert.
04-04-2023 20:40
Aplikacja mobilna Moje ING również będzie mogła być chroniona kluczem U2F
19-06-2023 23:06
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |