Odpowiedz

Profil zaufany - problem

Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?

Odpowiedz
0 Lajków
laskowski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 785 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - problem

Trudno nam to tutaj sprawdzić Emotikon: Smutny 
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno. 
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1051
213
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (7 709 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.

Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wysk

...

26-09-2023
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.

26-09-2023
Re: Błąd dla iOS 17

To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.

26-09-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy