29-01-2020 18:16
Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?
30-01-2020 16:44
Trudno nam to tutaj sprawdzić
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno.
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |