Odpowiedz

Profil zaufany - problem

Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?

Odpowiedz
0 Lajków
laskowski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (8 821 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - problem

Trudno nam to tutaj sprawdzić Emotikon: Smutny 
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno. 
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1065
214
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (8 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przez rok w ratach kredytu widnieją tylko odsetki

Mam to samo.

Styczeń i Luty 2024 same odsetki.

W taki sposób nigdy nie spłacę tego kredytu...

 

Pozdrawiam

 

10-12-2023
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Przecież ja i wszyscy wiedzą jaka będzie odpowiedź: Zauktualizuj przeglądarkę i system do najnowszej wersji. Najlepiej windows 11. Przeskanuj system, bo możesz mieć wirusa. Mam rację?Tylko wczoraj na

...

10-12-2023
Re.: Prowizja wypłaty Euronet

W okresie rozliczeniowym od 29 do 28 każdego miesiąca masz prawo do jednej darmowej wypłaty z obcego bankomatu (np. Euronet) za pomocą BLIK. Każda następna będzie związana z pobraniem prowizji.

10-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy