29-01-2020 18:16
Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?
30-01-2020 16:44
Trudno nam to tutaj sprawdzić
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno.
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |