29-01-2020 18:16
Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?
30-01-2020 16:44
Trudno nam to tutaj sprawdzić
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno.
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |