Odpowiedz

Profil zaufany - problem

Mam problem z założeniem profilu zaufanego poprzez bankowość internetową. Podczas zakładania profilu strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie. Mowa tu o numerze dowodu osobistego, dacie jego wystawienia i terminie ważności, adresie zamieszkania, a także oświadczeniu FACTA. Wszystkie dane są prawidłowe, a w dalszym ciągu nie mam możliwości skorzystania z procedury online.
W czym tkwi problem?

Odpowiedz
0 Lajków
laskowski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (11 563 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - problem

Trudno nam to tutaj sprawdzić Emotikon: Smutny 
Częstą przyczyną braku możliwości założenia profilu zaufanego jest niezgodność imion. Na przykład na dowodzie osobistym masz 2 imiona a w naszym systemie masz jedno. 
Jeśli w Twojej sytuacji również tak jest, to dane możesz zaktualizować w naszym oddziale. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (11 487 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Kredyt hipoteczny a służebność

Dzień dobry,

 

czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?

 

Pozdrawiam

14-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy