Odpowiedz

Doładowanie telefonu

Witam, dziś tj. 27.01.20 próbowałam doładować sobie telefon w bankowości internetowej. Za każdym razem wyskakiwało "błąd połączenia, spróbuj ponownie, sprawdź historie"
Pieniędzy z konta nie pobrali ale zastanawiam się czy za jakiś czas bank nie wykona w moim imieniu kilku doładowań które się nie powiodły i nie zabierze kilka krotnie pieniędzy z konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Ptys26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 462 wyświetleń)

Re: Doładowanie telefonu

Jeżeli podczas doładowania wystąpił błąd i nie pobraliśmy pieniędzy z Twojego konta, to nie zrobimy tego z opóźnieniem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy