Odpowiedz

Doładowanie telefonu

Witam, dziś tj. 27.01.20 próbowałam doładować sobie telefon w bankowości internetowej. Za każdym razem wyskakiwało "błąd połączenia, spróbuj ponownie, sprawdź historie"
Pieniędzy z konta nie pobrali ale zastanawiam się czy za jakiś czas bank nie wykona w moim imieniu kilku doładowań które się nie powiodły i nie zabierze kilka krotnie pieniędzy z konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Ptys26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 954 wyświetleń)

Re: Doładowanie telefonu

Jeżeli podczas doładowania wystąpił błąd i nie pobraliśmy pieniędzy z Twojego konta, to nie zrobimy tego z opóźnieniem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
700
225
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 884 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wykup obligacji - podatek

Czyli rozumiem, że na konto nie dostanę całej wartości nominalnej obligacji, tylko będzie ona już pomniejszona o odprowadzony podatek?

30-05-2023
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing

...

30-05-2023
Brak dostępu do Archiwum dokumentów

Dzień dobry,

Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy

...

30-05-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy