24-01-2020 08:20
Dzień dobry,
Mam następujący problem.Po wpisaniu 5 x błędnego hasła otrzymałem sms o tymczasowym zablokowaniu bankowości internetowej.Nadałem nowe hasło, które zostało potwierdzone po wpisaniu otrzymanego od ING sms.Próbuję się zalogować nowo nadanym hasłem i otrzymuje komunikat, że login lub hasło są błędne.Zmieniałem przeglądarki nadawałem hasło jeszcze raz i nic nie działa.Ktoś może stwierdzić o co chodzi ?
Pozdrawiam
25-01-2020 08:22
@keniutek spróbuj jeszcze raz nadać takie hasło. Jak kolejna próba zakończy się niepowodzeniem, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda od strony naszego systemu i postaramy się pomóc
Taki komunikat dostałam dzisiaj po nadpłacie kredytu hipotecznego , Dodam ,że wczoraj równiez zrobiłam nadpłatę i bez problemu skróciłam o 3 mc . Dzisiejsza nadpłata to równowartość dwóch rat kapitał
... 08-12-2023A jeszcze jedno. Ile jest rubryk w pismach urzędowych do podawania nr konta? Stosujemy tam spacje? Nie ulepszajcie na siłę tego, co nie potrzeba. Może PESEL też podzielicie?
08-12-2023Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer
... 08-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
14 | |
11 | |
6 | |
5 |