24-01-2020 08:20
Dzień dobry,
Mam następujący problem.Po wpisaniu 5 x błędnego hasła otrzymałem sms o tymczasowym zablokowaniu bankowości internetowej.Nadałem nowe hasło, które zostało potwierdzone po wpisaniu otrzymanego od ING sms.Próbuję się zalogować nowo nadanym hasłem i otrzymuje komunikat, że login lub hasło są błędne.Zmieniałem przeglądarki nadawałem hasło jeszcze raz i nic nie działa.Ktoś może stwierdzić o co chodzi ?
Pozdrawiam
25-01-2020 08:22
@keniutek spróbuj jeszcze raz nadać takie hasło. Jak kolejna próba zakończy się niepowodzeniem, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda od strony naszego systemu i postaramy się pomóc ![]()
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |