24-01-2020 08:20
Dzień dobry,
Mam następujący problem.Po wpisaniu 5 x błędnego hasła otrzymałem sms o tymczasowym zablokowaniu bankowości internetowej.Nadałem nowe hasło, które zostało potwierdzone po wpisaniu otrzymanego od ING sms.Próbuję się zalogować nowo nadanym hasłem i otrzymuje komunikat, że login lub hasło są błędne.Zmieniałem przeglądarki nadawałem hasło jeszcze raz i nic nie działa.Ktoś może stwierdzić o co chodzi ?
Pozdrawiam
25-01-2020 08:22
@keniutek spróbuj jeszcze raz nadać takie hasło. Jak kolejna próba zakończy się niepowodzeniem, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda od strony naszego systemu i postaramy się pomóc
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |