Odpowiedz

Doładowanie telefonu

Witam, dziś tj. 27.01.20 próbowałam doładować sobie telefon w bankowości internetowej. Za każdym razem wyskakiwało "błąd połączenia, spróbuj ponownie, sprawdź historie"
Pieniędzy z konta nie pobrali ale zastanawiam się czy za jakiś czas bank nie wykona w moim imieniu kilku doładowań które się nie powiodły i nie zabierze kilka krotnie pieniędzy z konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Ptys26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 622 wyświetleń)

Re: Doładowanie telefonu

Jeżeli podczas doładowania wystąpił błąd i nie pobraliśmy pieniędzy z Twojego konta, to nie zrobimy tego z opóźnieniem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 552 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy