Odpowiedz

Doładowanie telefonu

Witam, dziś tj. 27.01.20 próbowałam doładować sobie telefon w bankowości internetowej. Za każdym razem wyskakiwało "błąd połączenia, spróbuj ponownie, sprawdź historie"
Pieniędzy z konta nie pobrali ale zastanawiam się czy za jakiś czas bank nie wykona w moim imieniu kilku doładowań które się nie powiodły i nie zabierze kilka krotnie pieniędzy z konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Ptys26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 278 wyświetleń)

Re: Doładowanie telefonu

Jeżeli podczas doładowania wystąpił błąd i nie pobraliśmy pieniędzy z Twojego konta, to nie zrobimy tego z opóźnieniem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
226
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu za

...

11-12-2023
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni r

...

11-12-2023
Re.: AI & Chmura w IKE

Cześć,

w naszej ofercie funduszy w ramach IKE posiadamy fundusze, które inwestują w różnego rodzaju spółki zarówno w Polsce jak i na świecie ale bardziej szeroko np. rynki rozwinięte, wschodzące, spółk

...

11-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy