Odpowiedz

Profil Zaufany

Dzień dobry

Co mam zarobić jeśli około roku czasu temu założyłem profil zaufany i który działał aż nagle ukazał się komunikat żebym uzupełnił dane i profil został zablokowany-nie działa.Wszystkie dane są uzupełnione, dowód osobisty zaniosłem do oddziału ING banku, został zapisany w moich danych prawidłowo,zaktualizowałem wszystko i profil dalej nie działa.Moje pytania w wiadomościach do ING banku nic nie dają- w sensie każą mi dalej aktualizować dane ( ale jakie i ile razy można aktualizować w kółko to samo?).Tym samym nie mogę podpisywać dokumentów elektronicznie.Czy ktoś może w tym pomóc?Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 364 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Jeśli zaktualizowałeś u nas wszystkie dane, a Profil Zaufany nadal nie działa, przypuszczam, że występują jakieś rozbierzności w urzędzie. Sugeruję skontaktować się właśnie z nim. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 308 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Tak,dziękuję.Otrzymałem wiadomość że bank sprawę będzie wyjaśniał i odpowiedz otrzymam do trzech tygodni.

Jeśli mam się skontaktować z urzędem w sprawie profilu zaufanego jak Pani sugeruje to o jaki urząd na przykład chodzi?

O urząd wydający dowody osobiste czy jaki?Bo nadmienię że profil zaufany działał u mnie od roku w ING banku a w tym czasie nie zmieniałem dokumentów,adresów,telefonów itd.Nie bardzo więc rozumiem co i gdzie niby miałbym sprawdzać.

Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 302 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Na początek, możesz spróbować skontaktować się z serwisem Profilu Zaufanego. Sposoby kontaktu z nimi znajdziesz na stronie.

Co do urzędów, z którymi możesz się kontaktować, to są to tzw. punkty potwierdzające - zazwyczaj konsul, naczelnik urzędu skarbowego, wojewoda oraz ZUS. Listę punktów potwierdzających znajdziesz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy