Odpowiedz

Profil Zaufany

Dzień dobry

Co mam zarobić jeśli około roku czasu temu założyłem profil zaufany i który działał aż nagle ukazał się komunikat żebym uzupełnił dane i profil został zablokowany-nie działa.Wszystkie dane są uzupełnione, dowód osobisty zaniosłem do oddziału ING banku, został zapisany w moich danych prawidłowo,zaktualizowałem wszystko i profil dalej nie działa.Moje pytania w wiadomościach do ING banku nic nie dają- w sensie każą mi dalej aktualizować dane ( ale jakie i ile razy można aktualizować w kółko to samo?).Tym samym nie mogę podpisywać dokumentów elektronicznie.Czy ktoś może w tym pomóc?Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 399 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Jeśli zaktualizowałeś u nas wszystkie dane, a Profil Zaufany nadal nie działa, przypuszczam, że występują jakieś rozbierzności w urzędzie. Sugeruję skontaktować się właśnie z nim. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 343 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Tak,dziękuję.Otrzymałem wiadomość że bank sprawę będzie wyjaśniał i odpowiedz otrzymam do trzech tygodni.

Jeśli mam się skontaktować z urzędem w sprawie profilu zaufanego jak Pani sugeruje to o jaki urząd na przykład chodzi?

O urząd wydający dowody osobiste czy jaki?Bo nadmienię że profil zaufany działał u mnie od roku w ING banku a w tym czasie nie zmieniałem dokumentów,adresów,telefonów itd.Nie bardzo więc rozumiem co i gdzie niby miałbym sprawdzać.

Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 337 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Na początek, możesz spróbować skontaktować się z serwisem Profilu Zaufanego. Sposoby kontaktu z nimi znajdziesz na stronie.

Co do urzędów, z którymi możesz się kontaktować, to są to tzw. punkty potwierdzające - zazwyczaj konsul, naczelnik urzędu skarbowego, wojewoda oraz ZUS. Listę punktów potwierdzających znajdziesz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy