Odpowiedz

Profil Zaufany

Dzień dobry

Co mam zarobić jeśli około roku czasu temu założyłem profil zaufany i który działał aż nagle ukazał się komunikat żebym uzupełnił dane i profil został zablokowany-nie działa.Wszystkie dane są uzupełnione, dowód osobisty zaniosłem do oddziału ING banku, został zapisany w moich danych prawidłowo,zaktualizowałem wszystko i profil dalej nie działa.Moje pytania w wiadomościach do ING banku nic nie dają- w sensie każą mi dalej aktualizować dane ( ale jakie i ile razy można aktualizować w kółko to samo?).Tym samym nie mogę podpisywać dokumentów elektronicznie.Czy ktoś może w tym pomóc?Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 372 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Jeśli zaktualizowałeś u nas wszystkie dane, a Profil Zaufany nadal nie działa, przypuszczam, że występują jakieś rozbierzności w urzędzie. Sugeruję skontaktować się właśnie z nim. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 316 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Tak,dziękuję.Otrzymałem wiadomość że bank sprawę będzie wyjaśniał i odpowiedz otrzymam do trzech tygodni.

Jeśli mam się skontaktować z urzędem w sprawie profilu zaufanego jak Pani sugeruje to o jaki urząd na przykład chodzi?

O urząd wydający dowody osobiste czy jaki?Bo nadmienię że profil zaufany działał u mnie od roku w ING banku a w tym czasie nie zmieniałem dokumentów,adresów,telefonów itd.Nie bardzo więc rozumiem co i gdzie niby miałbym sprawdzać.

Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 310 wyświetleń)

Re: Profil Zaufany

Na początek, możesz spróbować skontaktować się z serwisem Profilu Zaufanego. Sposoby kontaktu z nimi znajdziesz na stronie.

Co do urzędów, z którymi możesz się kontaktować, to są to tzw. punkty potwierdzające - zazwyczaj konsul, naczelnik urzędu skarbowego, wojewoda oraz ZUS. Listę punktów potwierdzających znajdziesz tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy