06-05-2021 11:54
Hey. Możecie się zalogować na swoje konto on-line? Czy znów im coś padło? Nawet telefoniczna infolinia odbija z informacją że mają telefon wyłączony lub są poza zasięgiem.
06-05-2021 11:56
Własnie mam ten sam problem dzwoniłam i od razu rozłaczyło
06-05-2021 11:57
Czesc, od jakiego czasu próboje i przez komputer i przez smartfon to wyrzuca komunikat ze by sprawdzic połączenie z siecią ale wszystko jest ok. Inna aplikacja z Banku działa(PEKAO24), i wszystko inne. Jak coś im padło to nie ładnie sugerować ze to moje połaczenie ;/
06-05-2021 11:58
A co chce sie zalogowac i wchodze na aplikacje mobilna to pisze abym sprawdziła połaczenie z internetem teraz wyskoczył mi komunikat sprawdz stan konta lub zrob przelew a u gory pisze ze niektore funkcje teraz nie działaja
06-05-2021 11:58
Nie dziala nic. Nie mozna sie zalogowac ani placic online - aplikacja ING nie moze sie zalogowac i pobrac danych.
06-05-2021 11:59
Wina zawsze po stronie klienta - nowe hasło IN(wielkie)gie
06-05-2021 12:38
Niestety, w związku z awarią dostęp do części z naszych usług jest niemożliwy. Pracujemy pilnie nad usunięciem jej przyczyny. Na ten moment możecie logować się do uproszczonej wersji Mojego ING, gdzie sprawdzicie stan konta lub zlecicie przelew.
Występowały również kłopoty z naszą infolinią, niemniej już jesteśmy tam dla Was dostępni. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
07-05-2021 09:16
08-05-2021 10:13
@Bartek30 Aplikacja działa prawidłowo. Wyłącz i włącz telefon i to powinno pomóc. W przypadku dodatkowych kłopotów przeinstaluj aplikację
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |